Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει προσεκτικά χωρίς να καταστρέψει τη συσκευασία και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα. Η εταιρεία ΜΕΝΕΞΕΣ Α.Ε. υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει κάποιο ελάττωμα ή είναι λανθασμένη, θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφικό υλικό ψηφιακής μορφής στο e-mai: info@menexes.gr, μαζί με το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας, καθώς και την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Σε περίπτωση που δεχτούμε την επιστροφή της, τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί προσεκτικά και να μην έχουν μονταριστεί.
Τα προϊόντα παραδίδονται με ευθύνη και χρέωση του πελάτη στις εγκαταστάσεις μας στην Ξάνθη ή σε συνεργαζόμενη μεταφορική Αθήνα ή Θεσσαλονίκη. Τα μεταφορικά των επιστροφών θα πρέπει να έχουν καλυφθεί από εσάς και μετά την παραλαβή και εφόσον και αν διαπιστωθεί η υπαιτιότητα μας, αναλαμβάνουμε την πίστωση του ποσού.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άρνησης επιστροφής η αντικατάστασης εμπορευμάτων καθώς και επιφυλάσσεται για κάθε τυχόν αλλαγή απόχρωσης η τεχνικών χαρακτηριστικών των εμπορευμάτων. Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και τα χρώματα στα οποία εμφανίζονται δύνανται να παρουσιάζουν αποκλίσεις.
Τα προϊόντα δε θεωρούνται ελαττωματικά όταν υπάρχουν μικρές επιφανειακές φθορές ή αποκλίσεις στα χρώματα. Είναι αποδεκτό στο κλάδο μας λόγο της φύσης των υλικών και τον τρόπο εφαρμογής των υλικών που χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια της κατασκευής να υπάρχουν μικρές αμυχές και πετάγματα χιλιοστών ξύλου από την κοπή και την κόλληση τους, τα οποία ενδέχεται να είναι εμφανή.
Ελαττώματα δεν θεωρούνται:
- Μικρές αποκλίσεις στις αποχρώσεις & υφές των υλικών.
- Γρατζουνιές και σπασίματα που οφείλονται στη μεταφορά (σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αναφερθούν εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών από την παραλαβή των εμπορευμάτων για να επιληφθεί η αποζημίωσή τους από την Μεταφορική Εταιρία).
- Τα προβλήματα που προκύπτουν από εξωτερικές αιτίες όπως ατυχήματα, κατάχρηση εξουσίας, κατάχρηση, κακοδιαχείριση, αμέλεια, φωτιά, κλοπή, βανδαλισμό, πόλεμο, εμφύλιο πόλεμο, ταραχές, στάσεις, κακόβουλες ενέργειες, πραξικοπήματα, τρομοκρατίες, έκρηξη, σεισμό, πλημμύρα, φυσική καταστροφή, ή οποιαδήποτε άλλη εξωτερική αίτια που δεν σχετίζεται με το ελάττωμα του προϊόντος.
- Συνθήκες που υποδηλούν ζημιές που προκύπτουν από εσφαλμένη ή ακατάλληλη ή ανεπαρκή ή κακή εγκατάσταση ή συναρμολόγηση, ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες πέραν από εκείνες που ορίζονται στις προδιαγραφές αντοχής του προϊόντος, την έλλειψη συμμόρφωσης με τις ισχύουσες οδηγίες, κακοδιαχείριση, από αμέλεια, ατύχημα κατά τη μεταφορά ή επεμβάσεις και πειράματα-“πατέντες”.
- Μετά από οποιεσδήποτε παρεμβάσεις, εργασίες, επισκευές τροποποιήσεις και αλλαγές σε οποιαδήποτε εξαρτήματα του προϊόντος από κάθε μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο που δεν ανήκει στην εταιρεία μας
Τέλος και σε καμία περίπτωση η εταιρεία δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για παρεπόμενα κόστη ή παράπλευρες ζημίες που θα μπορούσαν να προκληθούν σε πρόσωπα ή πράγματα, εξ αιτίας των παραπάνω λόγων.
Ως κατασκευαστές αποποιούμαστε κάθε ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ήθελε προκληθεί σε πρόσωπα ή πράγματα, που οφείλεται σε ακατάλληλη χρήση, εγκατάσταση, συναρμολόγηση, κακομεταχείριση, αμέλεια ή μαστορέματα σε κάποιο προϊόν μας.
Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για το σκοπό που έχουν παραχθεί.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάζουμε και να βελτιώνουμε τις προδιαγραφές, τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, καθώς και τους καταλόγους και τιμοκαταλόγους, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που δεν προχωρήσετε στις παραπάνω ενέργειες και μας ενημερώσετε μετά από 24 ώρες από την παραλαβή δεν θα είναι δυνατή η αντικατάσταση των προϊόντων που παραλάβατε.
Διατηρούμε το δικαίωμα και είναι στη δική μας διακριτική ευχέρεια να αποφασίσουμε ποια είναι η καλύτερη και η πιο δίκαιη και αποδοτική λύση και για τα δύο μέρη. Στα προϊόντα “ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” δεν γίνονται αποδεκτά ελαττώματα που υπερβαίνουν το 3% επι της συνολικής παραγγελίας.